Zpět na stránky Veletrhu nápadů 10
Online fotoreportáž
Fulneczek H., Tokar J.: Integrujaca rola doswiadczeń fizycznych w nauczaniu przyrody w zreformowanej szkole.
Tabaszewski K.: Zadania doswiadczalne na finalach konkursow fizycznych
Trzebuniak A.: Zestawy doświadczalne z wieloma pytaniami
Holubová R.: Pokusy s nápojem v krabičce se slámkou
Hotová I.: Aby nás fyzika bavila
Lefner K.: Několik pokusů z hydrostatiky
10.55 - 12.10
Dopoledne II
Houska V, Dominec F.: Blesky podomácku
Obdržálek J.: Ráz částic principem relativity
Hrdý J.: Nestandardní experimenty s rozkladným transformátorem
14.00 - 15.40
Odpoledne I
Pazdera V.: Měření fyzikálních veličin pomocí GO! Link
Patč B.: Pokusy s kyvadly II
Kubincová L., Mechlová E.: Síla hrou
Konečný P.: Proudění tekutiny v rotující soustavě, aneb prozradí nám vír ve výlevce, na které zemské polokouli se nacházíme?
Müllerová E., Schneider D.: Žákovské práce z fyziky
16.10 - 18.00
Odpoledne II
Lustig F.: Videokonferenční přenosy ze vzdálených fyzikálních laboratoří
Smolek K., Štekl I.: Projekt detekce kosmického záření a střední školy v ČR
Jílek M.: Praktické projekty ve výuce fyziky
Rotter M.: Hrátky s kapalným dusíkem
foto: Zdeňka Broklová